14 Nisan 2013 Pazar

Rossmann Alışverişim

Merhaba Arkadaşlar!

Bugün eşimle Kentpark'a gittik, gezdik dolaştık, yedik içtik, sinemaya girdik ve küçük bir Rossmann alışverişi yaptık :)

Aldıklarımızın hepsi ihtiyacımız olan ürünlerdi, şanslıyım ki bazılarında da indirim vardı. Hemen sizlerle de paylaşayım :)


Biten Akat saç serumumun yerine Down Under Natural's Argan Oil saç serumu aldım. (Bende bu markanın şampuanı ve Argan yağlı sıvı saç kremi de vardı.) İndirimle 19.90'a aldım.

Listerine Cool Mint ağız gargarası eşimin ve benim vazgeçilmezimiz :) İndirimle 13.90'a aldım.

Rossmann'ın Perlodent Ultrasoft diş fırçasını da çok severek kullanıyorum ve 3- 3.5TL gibi bir fiyatı var.

Son olarakta sürekli aldığım Rossmann'ın çöp torbası :) Ben bu çöp torbalarını çok kaliteli ve ucuz buluyorum ve bittikçe alıyorum :)

Ayrıca hediyeleşeceğim sevgili cansuandic.blogspot.com Cansu'ya ve makyajhastasi.blogspot.com  Banu'ya küçük hediyeler aldım, ama onları göstermeyeceğim, heyecanı kaçmasın  :))

Şimdilik bu kadar, tekrardan görüşmek üzere :) xoxo


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...