17 Nisan 2013 Çarşamba

Blog Satışı 2

Merhaba Arkadaşlar!

Bu yazımda da stoğumda bulunan ve hiç kullanmadığım allıklarımı satışa çıkarıyorum...






NOT: 2 numaralı Match Perfection ve 3 numaralı Alix Avien allık satılmıştır. 











  • Terroca Allık ; 15TL                  ( S.K.T 2014 )
  • Rimmel London Match Perfection Allık ; 10 TL              ( S.K.T 2015 )
  • Alix Avien 02 numara compact allık ; 15 TL                    ( S.K.T 2014 )
  • Alix Avien 03 numara compact allık ; 15 TL                    ( S.K.T 2014 )
  
ÖNEMLİ NOT:

Satın almak isteyenler İsim+Soyisim ve aktif mail adresleriyle birlikte alta yorum bıraksın lütfen..

Kargo alıcıya aiittir, istenilen kargo firması ile istenilen şehire gönderebilirim.
Mail adresinizle iletişime geçeceğim için sadece aktif mail adresinizi yazın.
Hijyen nedeni ile iade kabul etmeyeceğim.
Şimdiden teşekkür ederim :)

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere, xoxo

3 yorum:

  1. Yine ben bu reyondan da Rimmel London match perfection 'a talibim.
    anilusta@live.com Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Eğer satılmadıysa ben de Rimmel London Match Perfection istiyorum.
    missalphesibia@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rimmel London alligi Anil hanim aldi,cvbimi gec yazdigim icin uzgunum,3 gundur internetim yok, post uzerinde duzeltme yapamadim henuz :(
      Ilginiz icin tesekkur ederim.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...